Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!

CardSharing Server ENG => Billing - Payment system => Topic started by: miras11 on 17 October 2018, 20:39:00

Title: Vyúčtování při objednávání balíčku
Post by: miras11 on 17 October 2018, 20:39:00
Dobrý den, prosím o pomoc, jsem začínající zákazník. Objednal jsem si skylink na 1 rok. Po uplynutí jednoho měsíce jsem si přiobjednal nový balíček VIP ALL ULTRA. Po zprovoznění VIP balíčku mi zůstal stále aktivní balíček skylink. Domníval jsem se, že se finanční částka převede poměrnou částkou zpět na můj zůstatek.Asi jsem nevědomky udělal někde chybu. Moc prosím o pomoc při vyřešení tohoto problému. MS
Title: Re: Vyúčtování při objednávání balíčku
Post by: suma on 18 October 2018, 07:31:23
Hi,
Please contact Moderator by e-mail (moderator at cardsharing.cc) and ask him to disable separate SkyLink package and refund.
After SkyLink is disabled, enter the billing (www.cardsharingserver.com) and check the settings. You will need to delete the line containing separate SkyLink port from your receiver settings.

regards
Title: Re: Vyúčtování při objednávání balíčku
Post by: miras11 on 18 October 2018, 10:12:38
Ahoj, prosím o vypnutí odděleného balíčku Skylink a vrácení poměrné části peněz. Na přijímači mám nastavený pouze port VIP ALL ULTRA. Port SkyLink mám na přijímači odstraněný. Moc děkuji za vyřízení a omlouvám se za nesrovnalosti-jsem začátečník. MS
Title: Re: Vyúčtování při objednávání balíčku
Post by: suma on 18 October 2018, 10:58:23
Napište hlavnímu moderátorovi dopis, udělá všechno
(moderator @ cardsharing.cc)
Title: Re: Vyúčtování při objednávání balíčku
Post by: miras11 on 18 October 2018, 20:42:46
prosím o email adresu na hlavního moderátora. Děkuji.
Title: Re: Vyúčtování při objednávání balíčku
Post by: jojko22222 on 19 October 2018, 01:08:17
ved to mas napisane v zatvorkach v poslednom prispevku  ::)