Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!
Качество превыше всего!
Добро пожаловать,
Гость
. Пожалуйста,
войдите
или
зарегистрируйтесь
.
Не получили
письмо с кодом активации
?
1 час
1 день
1 неделя
1 месяц
Навсегда
Новости:
Начало
Помощь
Вход
Регистрация
Вход в биллинг
-
Billing entrance - www.CardsharingServer.com
English forum section
Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!
»
CardSharing Server ENG
»
Billing - Payment system
(Модератор:
suma
) »
been received the money to my account
« предыдущая тема
следующая тема »
Печать
Страницы: [
1
]
Вниз
Автор
Тема: been received the money to my account (Прочитано 2194 раз)
motorhead
Новичок
Сообщений: 2
been received the money to my account
«
:
14 Марта 2012, 22:38:30 »
Hello
Today I made two payments 5 + $ 3 via paypal from the Czech Republic, to his credit but I still have $ 0
Please resolve the issue, I can extend your subscription.
Thank Motorhead
Записан
motorhead
Новичок
Сообщений: 2
Re:been received the money to my account
«
Ответ #1 :
14 Марта 2012, 23:08:53 »
Sorry, error but not the cardsharing on the e-customizing shop
Записан
suma
Модератор
Ветеран
Сообщений: 10091
Keep trying!
Re: been received the money to my account
«
Ответ #2 :
15 Марта 2012, 07:49:04 »
Hi, if you followed the instructions provided in the description how to pay via Paypal in our billing and made everything correctly, your balance shall not be empty. Is it still 0$ ?
Записан
VU+Zero. 13E, 82.5E, 56E, Vip All, OpenPLI 6.0 image, OSCam: 1.20-unstable_svn. ALL POSTS WITHOUT SIGNATURE AND LOG-FILE will be ignored and deleted!1.mg_cfg here
http://www.cardsharing.cc/index.php?topic=23717.msg58140#msg58140
2. ignore-priority.lists here
http://www.cardsharing.cc/index.php?topic
Печать
Страницы: [
1
]
Вверх
« предыдущая тема
следующая тема »
Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!
»
CardSharing Server ENG
»
Billing - Payment system
(Модератор:
suma
) »
been received the money to my account