Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!
Качество превыше всего!
Добро пожаловать,
Гость
. Пожалуйста,
войдите
или
зарегистрируйтесь
.
Не получили
письмо с кодом активации
?
1 час
1 день
1 неделя
1 месяц
Навсегда
Новости:
Начало
Помощь
Вход
Регистрация
Вход в биллинг
-
Billing entrance - www.CardsharingServer.com
English forum section
Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!
»
CardSharing Server ENG
»
Billing - Payment system
(Модератор:
suma
) »
payment issue
« предыдущая тема
следующая тема »
Печать
Страницы: [
1
]
Вниз
Автор
Тема: payment issue (Прочитано 2201 раз)
noel123
Новичок
Сообщений: 4
payment issue
«
:
12 Января 2016, 01:29:16 »
I transfered some money to my account noel123, and 20usd seems to be missing, can yo check and return for me please, I only have one account, username noel123.
Thx
Записан
suma
Модератор
Ветеран
Сообщений: 10091
Keep trying!
Re: payment issue
«
Ответ #1 :
12 Января 2016, 04:38:58 »
Address your issue to the payment system support. If your money is lost and your balance has not been deposited, this is a problem of the payment system you used. Typically, on the homepage of the payment system, a support e-mail can be found.
Записан
VU+Zero. 13E, 82.5E, 56E, Vip All, OpenPLI 6.0 image, OSCam: 1.20-unstable_svn. ALL POSTS WITHOUT SIGNATURE AND LOG-FILE will be ignored and deleted!1.mg_cfg here
http://www.cardsharing.cc/index.php?topic=23717.msg58140#msg58140
2. ignore-priority.lists here
http://www.cardsharing.cc/index.php?topic
noel123
Новичок
Сообщений: 4
Re: payment issue
«
Ответ #2 :
12 Января 2016, 17:53:48 »
Hi, I transferred 20 usd to account "Noel", this was a mistake I made. Can you please refund to my online card sharing account. Noel Irwin.
Записан
suma
Модератор
Ветеран
Сообщений: 10091
Keep trying!
Re: payment issue
«
Ответ #3 :
12 Января 2016, 18:51:21 »
Hi,
Please send e-mail to the payment system support, as money you transferred were addressed to the account which does not exist.
I think, your money shall be returned back to your card after some time.
By the way, which payment system was used to transfer money? Typically, all users pay from their own accounts via billing system (
www.cardsharingserver.com
). You said that you transferred money to wrong account. How is it possible?
Записан
VU+Zero. 13E, 82.5E, 56E, Vip All, OpenPLI 6.0 image, OSCam: 1.20-unstable_svn. ALL POSTS WITHOUT SIGNATURE AND LOG-FILE will be ignored and deleted!1.mg_cfg here
http://www.cardsharing.cc/index.php?topic=23717.msg58140#msg58140
2. ignore-priority.lists here
http://www.cardsharing.cc/index.php?topic
noel123
Новичок
Сообщений: 4
Re: payment issue
«
Ответ #4 :
12 Января 2016, 20:39:26 »
I received payment into account, no problem but I paid subscription to user "Noel" , by mistake, 20USD
Can you forward me email , and I can send image so you can easily understand
Noel
Записан
noel123
Новичок
Сообщений: 4
Re: payment issue
«
Ответ #5 :
12 Января 2016, 20:42:52 »
I have just noticed that the 20 usd has been returned to my account, thank you. Noel.
Записан
Печать
Страницы: [
1
]
Вверх
« предыдущая тема
следующая тема »
Кардшаринг НТВ+ на cardsharing .cc - самый надёжный и стабильный шаринг!
»
CardSharing Server ENG
»
Billing - Payment system
(Модератор:
suma
) »
payment issue