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Автор Тема: Geld ist nicht angekommen  (Прочитано 2383 раз)

Seher

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Geld ist nicht angekommen
« : 29 Ноября 2018, 20:22:15 »
Hello, I have send money via "Interkassa" but this was not credited to my account.

Can someone tell me where I can find help. It would be great if someone maybe can answer me in german.

Yours sincerely
Seher

Jogi

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Re: Geld ist nicht angekommen
« Ответ #1 : 29 Ноября 2018, 22:15:22 »
most likely this will end in > contact Interkassa support
and from other threads related to the problem, Interkassa was the problem and wil be the solution
-
ich denke da wird hier keiner was machen können und von anderen, ähnlich gelagerten Threads würde ich sagen, dass es am zielführensten sein wird, wenn du dich an den Interkassa-support wendest
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suma

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Re: Geld ist nicht angekommen
« Ответ #2 : 30 Ноября 2018, 06:10:04 »
In the billing, there are several payment options, and Interkassa is not the only one.
Merchants for Visa/MasterCard for EU countries - Piastrix, Trio, etc.
Have you read the reference link in the billing, if you have any problems with Interkassa-Liqpay?
https://www.cardsharing.cc/index.php?topic=34518
I think, NO.
You are creating your problems by yourself. Read the information provided in the billing thoroughly, and you will have less questions.


Bei der Abrechnung gibt es mehrere Zahlungsmöglichkeiten, und nicht nur Interkassa.
Händler für Visa / MasterCard für EU-Länder - Piastrix, Trio usw.
Haben Sie den Referenzlink in der Abrechnung gelesen, falls Sie Probleme mit Interkassa-Liqpay haben?
https://www.cardsharing.cc/index.php?topic=34518
Ich denke nicht.
Sie schaffen Ihre Probleme selbst. Lesen Sie die Informationen in der Abrechnung sorgfältig durch, und Sie werden weniger Fragen haben.
VU+Zero. 13E, 82.5E, 56E, Vip All, OpenPLI 6.0 image, OSCam: 1.20-unstable_svn. ALL POSTS WITHOUT SIGNATURE AND LOG-FILE will be ignored and deleted!1.mg_cfg here http://www.cardsharing.cc/index.php?topic=23717.msg58140#msg58140
2. ignore-priority.lists here http://www.cardsharing.cc/index.php?topic

Seher

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Re: Geld ist nicht angekommen
« Ответ #3 : 15 Декабря 2018, 14:18:43 »
Hi
After receiving an inquiry from Interkassa-support, did I get the money back?

But as I see it, paying with bitcoin is no longer possible. :( :( :( :(

suma

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Re: Geld ist nicht angekommen
« Ответ #4 : 15 Декабря 2018, 14:45:32 »
Hi,
You must get your money back as Interkassa had some problems with BC.
BC payments were removed from the billing after some users reported on the problems Interkassa has.
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